Szanowni Państwo,
Z dniem dzisiejszym uruchamiamy dla naszych studentów Tymczasowy Punkt Obsługi Studenta oraz zdalne konsultacje psychologiczne.
Tymczasowy Punkt Obsługi Studenta, znajdujący się w budynku nr 300 pom. 102, działać będzie do czasu ustania stanu zagrożenia epidemiologicznego oraz przywrócenia normalnej pracy uczelni i zajęć dydaktycznych.
TPOS czynne będzie w dniach: poniedziałek – piątek, w godz. 10.00-11.00.
Procedura załatwiania spraw w TPOS >>> tutaj <<<
Do zadań TPOS w szczególności należy:
- wydawanie zaświadczeń o studiowaniu;
- wydawanie zaświadczeń o pobieraniu stypendium;
- wydawanie duplikatów Elektronicznych Legitymacji Studenckich i Doktoranckich;
- przyjmowanie podań niezbędnych do zachowania prawidłowego i ciągłego toku studiów;
- wydawanie i przyjmowanie innych dokumentów w sprawach niecierpiących zwłoki.
Jednocześnie, celem zapewnienia ewentualnej pomocy psychologicznej studentom w ramach działalności TPOS, uruchomione zostaną zdalne konsultacje psychologiczne dla studentów AMW, które prowadzić będzie Pani Inga Borowska-Pietrzak.
Pomoc psychologiczna dla studentów AMW udzielana będzie się w formie zdalnej i obejmować będzie wsparcie psychologiczne związane z zaistniałym zagrożeniem epidemiologicznym i jego konsekwencjami.
Zdalne konsultacje psychologiczne odbywać się będą za pomocą:
- rozmowy telefonicznej;
- poczty elektronicznej;
- telekonferencji.
Osoba chcąca skorzystać z pomocy psychologicznej dla studentów AMW zobowiązana jest skontaktować się z wyznaczoną do prowadzenia konsultacji osobą celem ustalenia terminu i sposobu konsultacji za pomocą poczty elektronicznej e-mail, na adres: i.borowska@amw.gdynia.pl.
Jednorazowa konsultacja nie może trwać dłużej niż 45 min.